Långtråkigt

Alltså. Det är skönt att vara ledig. Men samtidigt är det inte så kul att vara ledig när ingen annan är det. Börjar lida av svår beslutsångest över vad jag ska göra med mitt liv.

Dagens lunch bestod av makaroner och köttbullar. Och ketchup. Så där kullinariskt men jag tycker verkligen det är aptråkigt att ställa mig och laga tre-rätters till mig själv. Ska man laga mat ska det vara till fler personer och gärna tillsammans. Då är det grymt roligt.

Sitter och rippar musikvideos nu. Tänkte göra "bland-band" som vi kan ha i bussen ner till Graspop. Det är verkligen ett evighetsgöra att rippa men själva ihopklippningen blir nog rolig. När jag nu får sätta igång med det.

Hoppas ni har en bra onsdag vänner. Tomas ska som sagt till Starke Arvid ikväll. Någon som ska göra något annat kuligt?

Hårdrock!


Kommentarer
Postat av: malin

Quiz som vanligt...å du kan få starta en karriär som min personliga kock. Jag betalar jävligt dåligt men är trevlig som middagssällskap;)

2008-05-21 @ 18:26:55
URL: http://mallanp.blogg.se/
Postat av: Tomas

Haha.. Ja just det ja.. Du är den där rika tjejen som köper dina grejer.. ;)

2008-05-21 @ 18:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0