Lunch

(UDDEVALLA 13:39)

Mums. Kött, potatis och gräddsås. Borde haft lite grönsaker också men man kan ju inte få allt. Drygt tre timmar kvar innan man ska åka till nästa jobb. Jag gnäller inte bara konstaterar.

Inte så mycket att göra på jobbet idag. Heller. Jag förstår inte vad det är som händer? Vad gör folk med sina pengar? Inte handlar man grejer numera i alla fall. Resor och mat. Tror det är där alla dollares försvinner.

Och jag konstaterar också att jag tycker illa om människor som ringer och påminner mig om hur skönt det är att sitta i solen och äta glass idag. As. Ni är as!

Läste i tidningen om min föredetta arbetsgivare. Konkurs. Jävligt tråkigt. Vi lider med dig A. Känns grymt orättvist på något sätt.

Hoppas verkligen ni har och får en fantastisk lördag. See ya in the hårdrocksgruva.

Hårdrock och mätt i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0