Poets Of The Fall

(UDDEVALLA 09:17)

God morgon. Har i och för sig ingen lust att säga just god morgon idag. Gristrött är ett passande ord känner jag. Kvällen igår tillbringades i Högsäter hos Christer och barnen. Korv med bröd och Guitar Hero. Snudd på den ultimata fredagskvällen.

Notera nummer ett. Jag fixade Six för första gånger igår. Och det var inte ens på mitt eget spel.

Jobb idag. Ska bli intressant att se när katatrof-trenden vänder. Börjar bli lite segt nu känner jag.

Mer jobb. Det finska bandet Poets Of The Fall (gud vad jag tjatar) anländer ju Uddevalla ikväll. Har inte riktigt fått klarhet i om jag ska agera välkomstkommité men det löser sig nog under dagen. Hur som helst så blir det ju till att vända hårdrock ikväll. Alltid lika trevlig.

Notera nummer två. Tomas är väldigt nöjd över kvällens bokning men får inte se dem själv. Det är väldigt tråkigt.

Lördag idag. För er som är hårdrockare och bor nära mig kommer här ett tufft tips. Håll koll på turnédatum-släpp på måndag.

Hårdrock och västkuströra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0