Quiz och malt

Jag kan verkligen inte bestämma mig. Äta upp kakan eller ha den kvar? Funderar på att göra två listor. En med fördelar och en med nackdelar. Sen måste det vägas in att Tomas är en väldigt trygghetssökande människa. Det talar tyvärr för att behålla kakan.

Chansar man inte så vinner man inte. Är det så?

Idag fyller en av mina godaste vänner år. 30 år. Är vi gamla nu då? Absolut inte. Vi är yngre än någonsin. Och ikväll ska det firas med quiz och öl på Butlers. Tyvärr så måste ju en annan jobba imorgon. Det är fortfarande det där med att byta dagar. Ibland känns det som att jag vill kunna ljuga lite och säga att jag är sjuk. Men så funkar det inte i Tomas värld.

Sol, kaffe och en laptop i knät. Trivs rätt bra just i detta nu. Ska nog ta och byta ut datorn mot mot en tidning. Om 45 minuter är det dags att börja jobba.

Hårdrock på er!




Hårdrock för bövelen. Grattis Christer!!

Kommentarer
Postat av: Mary

"vem" eller "vad" är det som är kakan;)?

2008-05-28 @ 09:54:40
URL: http://mariios.blogg.se/
Postat av: Tomas

Haha.. Ja, det är ju värt att fundera på.. ;)

2008-05-28 @ 14:12:48
Postat av: matttie

de är så

2008-05-31 @ 02:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0