Rätt sak på rätt plats

(UDDEVALLA 13:47)

Ja. jag är ledig idag. Misstänker att den här bloggen kommer följa mitt liv ganska mycket. Jobbar jag blir det inte många barn gjorda här. Är jag ledig...? Ja då kan det nog bli både trillingar och fyrlingar.

Träningen gick fint för den som undrar. Måste tydligen sticka ut och köpa en balanskudde. Om mitt knä ska hålla 30 mil är det väl dags att börja underhålla det. Och tro det eller ej men Tomas är grymt motiverad att cykla runt Sveriges näst största sjö. Kalla mig dum i huvet men jag är inte ensam.

På lördag är det dags för "första" stora akten på GG. För er som hört talas om Poets Of The Fall så vet ni vad jag pratar om. Ska bli grymt kul och hoppas verkligen det blir bra med folk. Och på måndag faller nästa pusselbit på plats. Eller ja. Det var ju ett tag sen biten passade in men på måndag blir det offentligt. Rätt sak på rätt plats så att säga. Rätt sak är hårdrock och rätt plats är GG. Bara så ni vet.

Och nu? Dags för Tomas att gå ut i köket och ta hand om disken efter lunchen. Sen måste jag verkligen bli kompis med min dammsugare också. Jag behöver definitivt bli väldigt väldigt rik så jag kan anställa någon som tar hand om dammtussar och annat bös som virvlar omkring. Gris? Ja, ibland.

Hårdrock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0