Simultankapacitet..?

(UDDEVALLA 19:36)

Hemsida. Blogg. Radiosporten via webben och Du är vad du äter. Fyra saker på en och samma gång. Vem sa att killar har dålig simultankapacitet? Skulle kunna rabbla upp massa saker som vi killar är bra på. Samtidigt. Så det så.

Har nog hittat min cykel idag. Kommer i och för sig inte ihåg vad det heter men jag vet vart den finns. Och jag vet vad den kostar. Pust. Okej för att jag är grymt motiverad att dra iväg 30 mil i juni nästa år men.. MEN! Hur smart är det egentligen att lova massa grejer på en efterfest? Någon försökte till och med få mig att tro att jag lovat springa Göteborgsvarvet. Men den går inte förstår ni.

Ljungskile ligger under mot Halmstad. 1-0 efter tre minuter. Känns inte bra. Hade ju varit fint med en pinne i alla fall. Och bara för att klargöra så är jag Bajare men i och med att Ljungskile bor typ två minuter bort så måste jag ju hålla på dem också och hoppas att de klarar sig kvar i Allsvenskan.

Grädde, dill eller colasås på moset? Jag vet faktiskt inte. Får man välja naturellt? Hur som helst så låter alla tre riktigt äckligt. Dill har jag upplevt i verkliga livet och.. Ja.. Nej verkligen inte.

Du är vad du äter. En parentes där. Dill på moset? Men allvarligt. Programmet som går på 3:an. Hur dåligt mår man inte när dom lägger upp all mat dom ätit på en vecka? Och den stackars tjejen som är med idag vill bli polis. Då kanske man ska orka löpa lite mer än 600 meter på tio minuter. 600 meter på tio minuter!?!? Känn på den. Och jag som tycker att jag har dålig kondis.

Norrköping-AIK på tv nu. Vet inte vilka jag hoppas vinner. Bajen-hjärtat säger Norrköping men för bottenstridens skull så.. Nej vill inte ens tänka så.. Får hoppas på ett kryss. Vad sägs om 6-6 så man får se lite mål. Och en skadad Mats Rubarth hade inte varit fel heller.

Hårdrock på er!

image3

Tänkte bjuda på en ful bild eftersom jag delade en kanna kaffe
tillsammans med min vän glassgubben idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0