Sluta snusa?

(UDDEVALLA 11:03)

Repetion är tydligen bra. Eller inte tydligen. Det är bra. Fast jag hade ju lite högre förväntningar på dagens "utbildning" än så. När man släpar sig upp klockan sju på sin lediga dag så vill man ju ha lite valuta eller? Bra upplägg med representant från möbelföretaget. Bra upplägg med att vi samlat hela personalstyrkan så att någon slipper vara ansvarig för internutbildning. Det händer ju så sällan ändå. Men. Det som sas idag kunde vilken dyslektiker läst sig till själv i informationspärmen. Men som sagt. Repetion är inte dumt.

Gjorde ett tappert försök att sluta snusa igår. Eftersom jag glömde bort livets goda när jag var och handlade tänkte jag den komplett idiotiska tanken "Ja, men då slutar jag väl då...". Det höll i ungefär två timmar. Karaktär? Nja så där. Sen är det väl inte rätt läge att sluta när man är mitt i uppladdningen inför ett derby. Så i halvtid blev det till att springa ner och köpa snus. Klent Tomas. klent!

Är fortfarande glad inombords efter grymma 2-0 igår.

Dags att packa ihop här nu och ta sig utanför dörren. Jo jag har mycket att pyssla med men det får faktiskt vänta tills ikväll när solen gått ner. Även om jag inte är världens största fan av solen (kan väl bero på att jag har världens grymmaste pigment) så tycker jag nog att det är synd att inte vara ute. Kaffe på termos i en park låter som en otroligt bra idé. Och snus också då förstås.

Och ikväll ska minsann den här groteskt fula bloggen få sig en omgång.

Forza Bajen och heja hårdrock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0