Sovmorgon

(UDDEVALLA 09:14)

Ont i nacken. Armen avdomnad. Ljust som fan. Ja just ja. Jag ligger ju på soffan. Normalt sett så brukar jag vakna någon gång under natten och förflytta mig till sängen. Men inte i natt alltså. Fast på något konstigt sett känner jag mig ändå hyfsat utvilad. Får nog hålla med min bror. Soffan är minst fyra plus att sova i.

Havregrynsgröt och drottningsylt. Ser jävligt äckligt ut men smakar helt okej.

Appropå smaker. Har kollat med ett halv öga på morgonpanelen på TV4:s nyhetsmorgon. Göran Greider, Jan Mosander och Marie Söderqvist Tralau (grymt kul namn förövrigt) påstod att dill skulle vara den nya innekryddan. Vafalls? Först blev jag lite upprörd men när Mr Dalademokraten yppade "Ja för dillchips är ju så himla gott" kunde jag lugna ner mig. Jag vet inte om man ska låta ett chips stå som preferens för vilken krydda som är hipp eller inte.

Träning om en timme.

Lunch om tre timmar.

Fika om fyra timmar.

Någon som har mer bra förslag?

Fortfarande bäst ju nu: Lamb Of God - Ashes to Awake

Hårdrock!

Kommentarer
Postat av: Mary

hahahahahaha dill! där ser du! fy fn va kul! heja dalarna!

2008-05-09 @ 20:38:31
URL: http://mariios.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0