Starke Arvid imorgon

Blogga för bloggandets skull? Får nog sluta att skriva bara för att tror jag. Det är ju inte dumt om man har något vettigt att komma med också. Eller?

Blev fish n' chips ikväll. Enkelt men verkligen inte tokigt alls.

Några avsnitt Macgyver sen blir det nog bingen. Eller så blir det några avsnitt Macgyver i bingen. Låter som en strålande idé faktiskt.

Imorgon blir det Starke Arvid. Ljungskile i allsvenskan? Ja det är riktigt men imorgon spelar mina systrar där. Damfotboll. Division tre. Kan det bli så mycket bättre?

Och på kvällen blir det champions league. Mitt tips? Nja. Tyvärr så måste jag hoppas att Chelsea vinnner.

Andy Mckee är ju dålig.

Hårdrock och god natt.




Andy Mckee - Africa (Toto cover)

Kommentarer
Postat av: malin

Blaj är helt ok, Tomas. Vill man inte läsa så låter man ju bli. Det ska ju vara mest för din skull, eller hur? Skriv det som faller dig in.

2008-05-21 @ 10:30:18
URL: http://mallanp.blogg.se/
Postat av: Annah

Håller me dig Malin! Ut me alltmöjligt som du behöver ventilera,tankar funderingar mm.. strunt i va "folk" tycker!

Kul att jag nu har en till vän som ja har lite koll på genom att ni bloggar förresten.. ler A

2008-05-21 @ 18:38:49
Postat av: Tomas

Dags för Annah att börja skriva snart också?? ;)

2008-05-21 @ 21:18:04
Postat av: Annah

Nä mitt bedrövliga liv ska jag bespara folk! skrattar

2008-05-22 @ 16:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0