Stoppa pressarna

Nu händer det grejer. Fördomsfulle och trångsynte Tomas har fått sig en knäpp på näsan. Jag satt och slökollade på VH1 förut. Friday Rocks är ett väldigt trevligt inslag i vardagen. Nu till nyheten. De spelade ett band som Tomas verkligen inte klarar av. System Of A Down. Vet inte riktigt vad det är men jag tror att det är sången jag hänger upp mig på. Låten var Toxicity och jag började lyssna på musiken istället för sången. Och hoppla. Det är ju rätt bra. Har gillat deras låt Ariels sen tidigare men nu kan vi alltså lägga till Toxicity. Ska man våga sig på att lyssna på en hel skiva kanske? Hmm. Trångsyntheten i Tomas liv har blivit en grej fattigare och det känns rätt bra.

Nu: Finland-Ryssland.
Sen. Sverige-Kanada.

Hade ju varit trevligt med en vm-final mellan Sverige och Finland. Jag tror i och för sig att vi får möta finnarna men det blir i bronsmatchen.

Hårdrock och uppenbarelse.


System Of A Down - Toxicity

Kommentarer
Postat av: Mary

system...har ju sagt att dom är bra! ni killar ska va så himla trångsynta! full på en torsdag;)?! helt ok...men sprit på krogen tomas? vad har vi sagt om det....?! ingen karaktär alltså...det ser inte bra ut....!

2008-05-16 @ 22:46:12
URL: http://mariios.blogg.se/
Postat av: Annah

LOVE THEM,LOVE THEM,LOVE THEM!!! men d har jag ju gjort hela tiden så... ler

2008-05-17 @ 12:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0