Tomas är gammal!

Hej. Jag heter Tomas. Och jag är hårdrockare.

Den senaste tiden har jag märkt att hårdrock både betyder mycket och tar väldigt stor del av min tid. Och jag trivs med det. Har också märkt att jag tar åt mig personligen när någon trampar på hårdrocken. Känns ju oerhört dumt så jag ska nog sluta med det.

Har jobbat hela helgen. Igen. Är gristrött och ska nog ta och sova en liten stund innan kompisen Christer dyker upp. Fast först måste jag äta. Något enkelt. Har varken lust eller energi att ställa mig och laga mat just nu.

Hårdrocksgruvan igår. Besvikelse. Det var enligt ryktet 700 personer på Kôrpehôla. Hälften måste ju varit rockers. Minst. Men inte kom de till Gruvan efteråt. Tråkigt eftersom en annan stod där och lirade massa tuff musik. Fast samtidigt var det väldigt fint väder så jag förstår om folk ville vara utomhus. Men tråkigt ändå. Hoppas verkligen på en übergrym avslutning nästa helg.

Hade tänkt avhandla hur vissa (eller snarare väldigt många) använder språket nu för tiden. Katastrof. Jag hade skrivit katastrof med stora boksäver om jag inte tycket att det ser jävligt illa ut. Okej, jag är väl inte bäst i världen på att skriva korrekt men (och nu kommer det) dagens ungdom är för bedrövlig. Vad lär man sig i skolan idag? Tydligen inte rättstavning och meningsbygnad i alla fall. Sen finns det vissa "äldre" som inte heller vet hur de ska hantera bokstäverna och det är ju ännu värre.

Hur gammal lät jag nu?

Min mamma är grymmast i hela världen. Har tyvärr inte möjlighet att träffa henne idag och troligtvis läser hon inte den här bloggen men ändå. Jag älskar dig mamma!

Jag tycker väldigt mycket om min pappa och mina syskon också.

Nu blir det mat och Macgyver.

Hårdrock och världens bästa mamma!




Mammas favorit *repris*

Kommentarer
Postat av: Annelie

Åh, först nu såg jag erbjudandet om hjälp med bloggdesignen :-) Gärna! Maila.

2008-05-25 @ 21:47:59
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0