Vad är problemet?

Godmorgon världen.

Ytterligare en härlig arbetsvecka framför oss. Tomas jobbar måndag till torsdag och är således ledig fredag till söndag. Förhoppningsvis kan jag få ledigt på torsdag då min Chirster fyller 30 på onsdag. Men nu är det ju det här med att få ledigt. Och inte ens ledigt faktiskt. Nu är det ju det här med att byta dagar.

Min Christer? Nej jag är inte gay även om det låter så ibland. Jag tycker bara om mina vänner. Min Christer är inte heller gay. Inte mer än någon annan i alla fall.

Hoppas verkligen ni får en fantastisk dag kompisar. Även om ni kanske inte har lika fint väder som vi på västkusten.

Angela Gossow är så mycket metal så vi andra ser ut som synthare.

Hårdrock och metal!




Arch Enemy - Nemesis

Kommentarer
Postat av: malin

oh shit, henne blev jag nästan rädd för...

2008-05-26 @ 10:44:15
URL: http://mallanp.blogg.se/
Postat av: Annelie

Vi har vackert väder här med!! Jag är sjuksköterska på akuten. Alltså föredrar jag att ha mina patienter ståendes på sina ben :-)

2008-05-26 @ 16:08:01
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0