Vuxna människor

Har snart fullbardat hela dagens planering så jag tar mig friheten att stryka allt redan nu.

Kaffe
Träna
Hälsa på mormor och morfar
Fotboll
Laga mat


Grymt nöjd. Och ja det föll bort en punkt men det var medvetet så det gills inte som en miss. Och sen blev inte matlagning det som det var tänkt att bli från början. Men världens bästa mormor och morfar skickade med mig det som blev över från middagen idag. Så matlåda till imorgon är ju redan fixad då.

Är nyss hemkommen från Bodele. Tyvärr blev vi bara fem stycken som ville lira idag. Nytt försök på torsdag. Tiden är klockan sex för den som vill.

Däremot träffade vi ett gäng barnrumpor i 30-års åldern. Vi var som sagt bara fem. De var typ tolv. Vi fick byta plan två gånger på grund av att olika föreningar hyrt. Vi frågade naturligtvis om vi fick vara med de andra och leka. Men. Tror ni vi fick vara med? Nej. Alltså. Om det inte finns fler planer och det kommer några som vill spela så låter man dem vara med. Det är lite oskriven lag så att säga. Sunt förnuft. Men inte. Jag blev lite irriterad men det är väl bara att skratta åt det.

Nu blir det pommes och korv. Väldigt snart också CSI. Ja den riktiga.

Hårdrock och snedsparkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0