Malt inom 100 steg

Nog för att jag har en väldigt trevlig soffa men nu måste jag sluta sova på den.

Visst blev det Nacho Libre igår. Och idag. Ja jag somnade ju så jag fick se färdigt den idag. Vet inte vad jag ska säga om den. Men om jag är något så när rädd om min filmintegritet så ger jag den en etta. Några gånger drog man väl på smilbanden men jag tror nog att det behövs ett gäng öl också om det där riktiga asgarvet ska bryta ut.

Fredag idag. Och rockkväll på mitt gamla hak. Ska nog minsann ta och pallra mig ner. Det är ju ändå bara 72 steg. Och dessutom kan det väl bli trevligt att se hur de sköter sig på de tuffa kvällarna. DJ Nirre är ju en rutinerad räv så jag är övertygad om att det kommer bli kalastrevligt. Och dessutom ryktades det om födelsedagskalas.

Igår kväll satte jag punkt. För ett kapitel. Det känns bra. Nu är det bara resten kvar. Och vissa är inte ens påbörjade. Fast å andra sidan så innebär det väl att man är närmre six feet under för varje punkt. Sista punkten, ja ni fattar. Men den igår var nödvändig. Nu kan jag luta mig tillbaks, le, och bevittna skådespelet. För det kommer bli kul.

Folköl och Jack D ikväll då. Och förhoppningsvis ingen Black Jack.

Skål!


Johnossi - Party With My Pain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0