En välförtjänt söndag



Söndag! Helt ärligt så förstod jag inte mycket när jag vaknade imorse. Har jag sovit? Jag kommer ju inte ens ihåg att jag gick och lade mig. Okej det blev kanske lite överdrivet igår. Men det var kul. Thomas (han som inte kan stava sitt eget namn korrekt) kom in till stan från Henån. Han tog sig en välbehövlig karatefylla. Om jag jobbar mycket så är han stråt vassare. Sofia, Jessica och Jocke var också med och lekte. Mortens en lördag kan visa sig vara riktigt kul. Kvällen avrundades på Cheers med en ack så nödvändig Fernet. Tack Magnus!

Den här dagen har med andra ord inte avverkats i alltför hög fart. Har haft styrelsemöte och ätit på Butlers. Veckans roliga händelser planerades. Det kan faktiskt bli hur bra som helst det här. Som sagt så hoppas jag att allt är klart på torsdag. Mycket talar för att det är det.

Sport. Nja inte så mycket att hänga i granen idag du Kerstin. Ljungskile samlade på sig TRE röda kort och fick bara 1-1 mot Brommapojkarna. Ingen allsvenska nästa år alltså för LSK. Personligen så tror jag att det kan vara början på ett ganska stort ras. Wilson lär säga tack och hej. Och det lär väldigt många utav spelarna också göra. Legenden Wålemark lägger med största sannolikhet skorna på hyllan och blir ny tränare. Ingen vågad gissning det inte. Sen kan man snacka hur mycket som helst om att domaren i dagens match var sjukt dålig. Det hjälper ju liksom inte. Ljungskile kommer fortfarande spela i superettan nästa år. Och mest troligt har de ett helt nytt lag.

Snart två veckor sedan vi var i Mariestad och spelade in musikvideo för Ammotrack. Det ska bli riktigt kul att se slutresultatet. Mojje står ju får produkten så det kommer med all sannolikhet bli kalasbra. Sen är det en jävligt bra låt också.

Imorgon börjar det roliga arbetet med att knyta ihop säcken på tre dagar.

Imorgon ska det även affischeras.

Nu ska det bli film.

Det är inte alltid den som skrattar mest har roligast.

Och by the way. Har jag nämnt att Metallica ska bevittnas i mars?

Hårdrock på er!


Metallica - For Whom The Bell Tolls (live in Seattle)

Kommentarer
Postat av: Teresa

Ja men hallå!!! Blir så avundsjuk att jag nästan blir förbannad. Hoppas grönfärgen går bort tills i morgon ;) Har bara sett dem en gång på Ullevi (Slipnot var förband) skulle vilja se dem inomhus, ljus och pyro blir f-n så mycket bättre då.



Fastän du blev kastrullfull, hittade du till sängen? Hamnade inte på soffan?



Ha en bra vecka!

2008-11-16 @ 22:59:13
URL: http://teresafagersta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0