Vill man så går det!

Ska vi börja med projekt "lösa problem". Igår kväll kändes det lite hopplöst faktiskt. Inte helt men lite tungt var det. Det mesta som kunde gå fel i början gick fel. Känns därför jävligt skönt att skutan har rätats upp idag. Ganska mycket. Känns som att vi har haft lite flyt med kontakter också. Men det ska man väl ha. Tur alltså.

Med diverse garderingar så bommade jag bara en av priserna vid fotbollsgalan igår. Visst hade jag kunnet se att juryn skulle falla för Viktor Elm. Men vad har han gjort. En landskamp? Med tanke på att Lasse Lagerbäck sitter med i juryn så måste det väl betyda att vi får se Viktor Elm en del i landslaget framöver.

Runt halv nio igår så var både jag och Christer rätt övertygade om att någon (eller något) har väldigt låga tankar om oss. Efter en lysande första period tappade Frölunda allt i andra perioden. Och när vi slog över för att titta lite på fotbollsgalan så lyckades vi pricka in så att Håkan Hellström precis gick på scenen. Vad är oddsen?

Dagen har annars glidit förbi på ett ganska bra sätt. Har fått prova nytillskottet på Kagis Coffee Shop. Grattat Emma med lite blommor. Druckit kaffe. Och planerat väldigt mycket. På torsdag klockan nio har vi ett ganska avgörande möte.

Titt som tätt funderar jag på vad som är rätt och vad som är fel. Vem är det som bestämmer det?

Så många människor kan ju inte ha fel. Håkan är underhållande. På ett eller annat sätt. Eller?

Frölunda fixade det ju till slut ändå. Men det var tight.

Är jag musik-konservativ bara för att jag inte är imponerad av Håkan, Bob Hund, Broder Daniel, Kent och annat.. Ursäkta mig men.. Skräp..??

En fin tisdag önskas er alla!


Sister Sin - On Parole

Kommentarer
Postat av: M.Kiel

Du är inte musik-konservativ... Du har bara en ovilja att våga gilla nåt nytt... Been there... Oknnigheten är människans största fiende... ;)

2008-11-18 @ 20:45:44
Postat av: Peter

Ojoj! Jaha, där kom den.

För övrigt stavar man bob hund...med små bokstäver. Har länge funderat på att tatuera in deras logotype på benet, men det har varit mycket snack och väldigt lite verkstad på den fronten. Men dom kommer ju med ny platta till våren. Då är det nog dags! Ja du är musikkonservativ.

Eller nä. Du är ju öppen för nya grejer. Vandrar mellan hårdröck och Da buzz. Sen fattar du grejen med Håkan men gillar inte hans sång. Fattar grejjen gör ju inte mina arbetskamrater precis. Dom är bara dumma. Haha igen!

2008-11-19 @ 04:41:21
URL: http://www.cabinstreet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0