Är ni beredda?

Hemma i soffan. Och klockan är bara åtta. Känns väldigt skönt att komma ifrån i hyfsad tid för en gångs skull. Det har ju blivit ganska mycket jobb det senaste. Men som jag sagt tidigare så är det ett väldigt roligt och inspirerande jobb. För det mesta.

Tidigare i höst lovade jag att avslöja något för er här på bloggen innan jag gjorde det någon annanstans. Nu blev det inte så utan Hardcore Superstar släpptes på lite andra ställen först. Nu är det här också redan publicerat på bandets hemsida och diverse nyhets-sajter. Men det är nog inte många som läst det ändå. Så. Here goes.

BACKYARD BABIES ÄR KLARA FÖR GG!!

Jag vågar inte kalla dem för Sveriges största hårdrocksband men det är fan inte långt borta. Jag är stolt som bara den och jag hoppas att alla ni andra är supernöjda över att få se Backyard Babies i Uddevalla.

Annars då? Jo mycket jobb. Anledningen till att det inte blev mer än tio timmar idag är att jag blev lite trött på ledningen idag. Det finns något som heter liv utanför arbetet men det är tydligen svårt att greppa för vissa. Nog för att jag gillar att jobba men någonstans har även jag en gräns. Tro det eller ej.

Imorgon blir det lite jobb på dagen och sen middag med före detta arbetskamrater. Ska bli kul att skvallra lite.

Ikväll tänker Tomas se hela Transformers. Försökte i söndags men det gick så där. Jag kan nog vara en av Sveriges sämsta filmtittare. Mer regel än undantag att ögonen ramlar ihop.

Och igen då. Jag är väldigt nöjd med bokningen av Backyard Babies. Men mätt? Inte en chans. Jag kan väl nästan lova att det blir inga mer storheter under våren. Men väldigt mycket annat bra. Fatal Smile är till exempel bokade den 30 januari. Kolla upp det. Riktigt bra sleeze-rock. Förband till Vince Niel är de minsann också. Sätter mig troligtvis i början på november och bokar mer godis.

Hoppas ni får en trevlig tisdagskväll kompisar.

Hårdrock!


Backyard Babies - Fuck Off And Die

Kommentarer
Postat av: malin

Stå på dig Tomas, man måste faktiskt leva också:) Det är ju synd om du börjar vandra i chefens fotspår... De ska vara jävligt glada att ha hittat en kille som lyckas boka Backyard till lilla GG.

2008-10-22 @ 10:49:40
URL: http://mallanp.blogg.se/
Postat av: Robert

Kul! Jag bokar in barnvakt;)

2008-10-22 @ 12:56:00
URL: http://robertgidlöf.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahah klart det var du som föreslog gg 18 på Malins blogg :) Nu har jag hittat hit till din sida, Backyard, grymt jobbat! Kram anna, du vet hon som ska med dig på Grästorp heavy metal meeting nästa sommar hahahahaaaa

2008-10-22 @ 21:26:03
URL: http://annafaithful.blogg.se/
Postat av: Mary

du är en pärla tomas de vet du! ja får träffa min man!!! hoppas hardcore va bra! imorn intar vi uddis...premiär quiz onsda?! kram

2008-11-01 @ 22:45:16
URL: http://mariios.blogg.se/
Postat av: emelie

HEJSAN! DELTA GÄRNA I MIN GOODIEBAG TÄVLING! DU KAN VINNA EN HEL BAG FYLLD MED SKÖNHET/HÅR OCH SMINK PRODUKTER OCH ÄVEN KLÄDER & LITE ANDRA ÖVERASKNINGAR! KOPEIRA MIN BILD OM GOODIEBAG TÄVLINGEN PÅ MIN BLGOG & LÄNKA MIN BLOGGADRESS SÅ ÄR DU MED! LYCKA TILL NU! KRAM :D

2008-11-01 @ 22:51:46
URL: http://stylebyemelie.blogg.se/
Postat av: malin

Hallå där !! Jag vill veta hur monsterhelgen har varit, kom igen och blogga lite din slappis:)

2008-11-04 @ 13:00:37
URL: http://mallanp.blogg.se/
Postat av: Annelie

Tjena hej! Hur mår typsnitten?



;-)

2008-11-07 @ 12:52:54
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0