Jag har hoppat

..utan att veta om skyddsnätet fungerar. Eller ens finns där. Men vad fan. Chansar man inte så vinner man inte brukar de som vet säga.

6 september. Det är 24 dagar sedan. Tyvärr så har jag inte haft tid för bloggen. Har känts lite konstigt några gånger men för det mesta har jag faktiskt inte ägnat skrivandet en tanke. Mest för att jag har en miljon andra saker att tänka på.

I söndags var då dagen med stort d. Sista dagen som möbelansvarig på Cervera. Kändes sjukt bra att gå därifrån tio över fem. Har gjort två dagar på riktigt som PR- och markndasföringskille på GG nu. Jag började väl för ungefär två månader sedan. Men i och med att jag haft två jobb så har engagemanget blivit så där. Tyvärr. För kvällarna har blivit lidande. Men nu är det slut med veleriet. Från och med nu ska vi få ordning på skutan.

Nu har det också blivit officiellt det som var så himla hemligt i två månaders tid. Hardcore Superstar kommer och lirar på GG. Har lite svårt att förklara hur sjukt nöjd jag är över den bokningen. Ska bli så grymt kul att ha dem här. Sen får vi inte glömma bort resten av banden heller. Kolla in schemat här nedanför.

Så här ser hela programmet ut för hösten:

30/8 Wolf
13/9 Dream Evil
27/9 Ammotrack

11/10 Rawhide
25/10 Grief Of Emerald
30/10 HARDCORE SUPERSTAR
31/10 JohnOssi
8/11 Bullet
22/11 Evergrey
6/12 Bombshell
20/12 Sabaton

Jag gillar egentligen inte att klappa mig själv på ryggen. Men. Jag är väldigt nöjd med den här hösten. Väldigt nöjd är jag. Vi har lyckats få ihop en bra blandning av lokalt, heta nykomlingar och etablerade band. Bortsett Hardcore Superstar så har jag några guldkorn att tipsa om. För er som missade Ammotrack i lördags: Köp skivan. Så grymt bra rock så det är löjligt. Tips nummer två blir Bullet. Är det inte kalasrock ala AC/DC så säg. Tredje tipset blir ett inte lika rockigt tips men ack så bra. JohnOssi. Grymt skön pop/rock. Lite White Stripes goes singersongwriter. Typ.

Länkar: Ammotrack | Bullet | JohnOssi

Onsdag idag. Det innebär att Tomas ska upp till gymnasieskolorna och leta 18-åringar till kvällens Club18. Sen ska det affischeras för den oh så store DJ Brinkenstjärna. Jag vet inte om jag är så säker på att han är så het som vissa vill påstå. Eller jo jag är säker. Han är fan inte het någonstans den där dryge Brinken.

Allmän uppmaning. Springer ni på något bra ute i landet så säg till. Jag tar emot alla tips. Hårdrock. Hip-Hop. Pop. Jag är intresserad av allt som är bra. Eller ska vi säga har kvalité. För hip-hop är ju faktiskt inte bra någonstans.

Till slut. Måste säga att det känns fint att jag tog mig lite tid att skriva här. Kommer bli lite mer tid för bloggen nu är jag inte behöver jobba 15 till 20 timmar om dagen.

Hårdrock på er kompisar!

Nu har jag chansat. Ge mig vinsten då!


Hardcore Superstar - Silence For The Peacfully (live @ Lisebergshallen)

Kommentarer
Postat av: Teresa

Fan va nice att höra att det går bra för dig, och vad modig du var som hoppade. Jag bara pratar om att hoppa men gör det aldrig, förutom bungy jump som jag gjort två gånger.

Hur känns det att jobba med något som du brinner för? Berätta för oss som inte vet och aldrig kommer få veta.



Stor kram

2008-10-02 @ 13:26:35
URL: http://teresafagersta.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh Johnossi ser jag fram emot allra mest!!!

Det enda jag lyssnat på nu i några månader nästan..=)



Kram!!

2008-10-02 @ 18:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0