Nakenschock!

Det går ett tag mellan inläggen nu. Personligen tycker jag det är väldigt tråkigt. Skulle vilja ha tiden att sitta ner en stund på morgonen och skriva i bloggen. Helst varje dag men åtminstonde varannan. Men nu är ju inte verkligheten så. Jag klagar eller gnäller inte. Bara konstaterar. Jag har ett väldigt roligt och inspirerande jobb. Som tar väldigt mycket tid. Men det får väl göra det. Mitt jobb är ju lite min hobby också. Det är få förunnat.

I tisdags och onsdags avverkades 61 mil i dalsländska skogar och på knagglig västkust-granit. Vi har äntligen fått affischerat för Hardcore Superstar. Och nu åkte JohnOssi och Halloween med på samma tåg. Det är kul som fan att affischera. Man blir lite trött i huvet bara. Fast det blir man ju av att sitta framför datorn och snickra flyers och annonser med så.

I måndags kom jag på att jag dricker alldeles för mycket kaffe. Så i tisdags började min "kaffe-diet". En kaffe latte blev det i tisdags. Igår blev det två vanliga koppar. Jag vet verkligen inte vad som är normalt att dricka men det där är väldigt lite för Tomas. Tyvärr har det gett ett resultat som jag inte hade väntat mig. Ont i huvet och mästerligt trött. Har jag verkligen aldrig hållt upp med kaffe förut? Trodde inte att jag satt så djupt i java-träsket. Här ska avgiftas. Sanna mina ord.

Senaste inlägget (4 oktober, reds. anm.) snuddade vid personalfesten. Den där alla skulle vara "på samma nivå". Jo men det hände ju. Tomas blev lite trött vid 5-tiden på morgonen. Somnade och finns numera förevigad på film. Naken! Vad ger ni mig för den?

Torsdag idag och snart frukost med en nygammal bekantskap. Kan man kalla två gånger för en tradition? Hur som helst så ser jag fram mot gröt och smörgås i trevligt sällskap. Ska vi boka nästa torsdag direkt?

Vet inte hur många knop jag kommer göra på jobbet idag. Troligtvis bara det mest nödvändiga och sen gå hem. Igår (eller om det var tisdags) när klockan slog 18:00 hade Tomas jobbat sina timmar. För oktober! Tycker minsann att jag har rätt att ta det lite lugnt mellan passen. Fast å andra sidan så lockar en affischeringsrunda till Göteborg. Fika på avenyn är ju lite oslagbart. Fika med the då.

Tomas längtar efter senaste All That Remains som beställdes i söndags.

Tänk om de ändå hade ritat en rolig gubbe på snoppen. Eller knytit en rosett runt den. Då hade det blivit ett kul partytrick.

Hoppas ni får en fin dag kompisar. Hörs snart igen. Hoppas jag.

Hårdrock!


All That Remains - Two Weeks

Kommentarer
Postat av: Annah

he he he..då va d dig ja såg på youtube?

2008-10-16 @ 17:32:34
Postat av: Robin

Du kan få ett par begagnade kalsonger, filmen kan du behålla. ;-)

2008-10-17 @ 10:12:46
URL: http://robinski.blogg.se/
Postat av: malin

Ååå jag vill se !! Jag behöver bli av med lite fylleångest å det hade säkert gjort susen;)

2008-10-17 @ 14:11:22
URL: http://mallanp.blogg.se/
Postat av: Alexandra

jag vet vilka de skyldiga är.. :D

2008-10-19 @ 15:33:02
URL: http://drowan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0