Plötsligt händer det?

Lördag och rätt så seg dag. Sitter och pillar med lite reklambilder. Är väl inte direkt inspirerad men någon gång måste det ju göras. Däremot finns det inspiration för kvällen. Efterkalas är planerat med hela personalen. Ska bli grymt trevligt att få chilla med några öl och bara snacka skit. Och den här gången kanske alla är på samma nivå.

Fick precis ett sms från en person som ska ha sjukt dåligt samvete idag. Ena sekunden beklagas det att respektive är alldeles för svartsjuk. Och i nästa stund så klängs det på varenda varelse av motsatt kön. När respektive är med. Det är inte särskilt snyggt måste jag säga. Inte någonstans.

Kanske ska förklara det där med att skruva toalettrullehållare. Det är inte det att jag är kräsen och tycker att jag är för fin för vissa arbetsuppgifter. Jag skruvar mer än gärna upp grejer. Eller skurar spyor. Eller står i garderoben. Jag gör helt enkelt det som behövs göras för att saker ska fungera. Vad jag menade var att jag tar inte skit för att mitt jobb inte blir gjort när jag inte får en chans att göra det.

Har blivit bjuden på födelsedagskalas idag. Tror dock inte att jag hinner med. Tråkigt för det brukar bli ganska kul de där kalasen. Och dessutom så har den gode Christer lagat maten. Otur att missa det men förhoppningsvis får jag träffa hela gänget senare på kvällen. För visst ska hela Uddevalla med omnejd gå på GG ikväll. Vi har ju storfrämmande. DJ Brinkenstjärna minsann. Vem vill vara den förste att skratta?

Dags att gråta en skvätt över missade miljoner. Tippade på hästar idag tillsammans med grannen mittemot. Det kändes verkligen som att vi skulle kunna dra in lite kosing. Fast å andra sidan så räcker det ju att man köper en sketen trisslott för att förhoppningarna ska stiga till skyarna. Plötsligt händer det? Troligtvis största lögnen på väldigt länge.

Hårdrock på er kompisar och hoppas ni får en tuff lördag.


Bullet - Dusk Til Dawn

Kommentarer
Postat av: Annah

tro´t eller ej,men jag vann 275:- på triss igår o när ja köpte två nya lotter idag (+2 snus o en 30:- korv o fick 8 spänn tbaks.. ler) vann jag 225:- på en av dem.... I`M ON A ROLL!!!! men tamej fan om d inte va på tiden! då ja ju inte har tur i kärlek så e d la spel som ska gå bra säger de? =)

2008-10-04 @ 18:32:33
Postat av: Annah

ja du..d skulle vara två gånger 75 o 25,men gångertecknet fick tydligen inte va me....

2008-10-04 @ 18:34:21
Postat av: Tomas

Haha.. Ja jag tycker absolut att du är värd det Annah.. ;)

2008-10-04 @ 18:40:45
Postat av: Teresa

Hoppas du hann gå på kalas, låter som om du skulle behöva en rotblöta ;)

Jag har flyttat in i pyjamasen och vandrar mellan säng o soffa och gnyr lite ibland, rally igår gjorde inte saken bättre, men vem vet, kanske inte sämre heller.

2008-10-05 @ 15:20:11
URL: http://teresafagersta.blogg.se/
Postat av: Alina

Godagens! Kikar in:) Fin blogg!

2008-10-05 @ 15:23:27
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Mary

sushi är ju min svaga sida så de e självklart att ja fixar alster till dej också....säg bara modell å färg så fixar ja klänningen;)

2008-10-05 @ 16:29:25
URL: http://mariios.blogg.se/
Postat av: malin

Hur är det med läppen din stackare?! Hoppas att du hade kul i lördags :) Jag fick äntligen en lugn kväll hemma. Det har varit en tuff vecka. Kul men vansinnigare än på länge.

2008-10-06 @ 10:35:41
URL: http://mallanp.blogg.se/
Postat av: kim

Hahaha!



Gå med i postkodlotteriet istället;-)



Jag delade ut 58 miljoner i söndags.



Kram!

2008-10-15 @ 15:31:18
URL: http://kimkarnfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0