Det har satt sig på hjärnan..

Förkylningen alltså. Eller vad det nu är. Mellan varven när jag nyser känns det som att hela kroppen ska explodera. Gör sjukt ont. Lite konstig känsla.

Och fotboll idag? Jo det blev det ju. Men knappast GAIS-Bajen. Den matchen liras ju imorgon. Idag blev det Blodvitt-Örebro. Hyfsat underhållande match måste jag säga. Tyvärr orkade inte ÖSK kvittera i slutet. Och nu har vi avverkat en halvlek av Barcelona-Chelsea. Spanjorerna är ju sjukt grymma på små ytor och bör väl vinna det här. Frågan är bara om det räcker med ett mål. Trots att jag är fan av Real Madrid så måste jag säga att jag hoppas Barca tar det här. För vad är det att välja på?

Finns risk för att Tomas skiter i andra halvlek. Borde nog få lite sömn i kroppen. För nu börjar det bli synd om herrn. På riktigt.

Don't be afraid. It's only hårdrock in the night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0