En ny dag...

Trött, trött, trött. Och det är bara mitt i veckan.

Igår blev det övertid till tio. Hade inte riktigt räknat med att stanna så länge när chefen frågade. Men eftersom vissa delar i vår data-park (eller vad det nu heter) är helt skrot så tar det tid. Och när program bestämmer sig för att optimeras mitt i allt så tar det ännu längre tid. Men nu är hur som helst min dator på plats och installerad. Känns oerhört skönt att kunna jobba på ett normalt sätt igen.

Beslut om köns-neutral-lagstiftning där man kan viga samköniga. Inte för att jag bryr mig specielllt mycket om vad som händer i Svenska kyrkan. Men det är ändå 1 april.

Har bara upptäckt ett aprilskämt än så länge. Om man inte räknar med det ovan då. Jörgen Wålemark blir tränare för IFK Vänersborg. Det fula är att jag köpte det faktiskt en liten stund.

Kolla in Wålemark --> här!

Ny dag, nya möjligheter. Eller hur är det nu?

Tror fan inte det blir någon festival för Tomas i år. Och det suger ett visst djurs könsorgan.

Hårdrock på er!


All That Remains - The Air That I Breathe

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hallå?

Inte nån festival,o varför inte det??

Kan det bara SLUTA komma nya besked från dig hela tiden!

Vad ska alla festivaler göra utan sin Tomas då? :)

2009-04-03 @ 00:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0