It's great to be alive!!



Sådär. Nu är det väl dags igen tycker jag. Inga ursäkter eller bortförklaringar. Vi kör bara.

Inte för att Tomas liv är überintressant just nu. Dagarna fylls mest med jobb. Jag klagar inte då jag begåvats med känslan att tycka om jobb. Men ibland kan det ändå bli lite för mycket. Sådär så att man bara vill krypa ner under täcket och ligga kvar där. I typ fyra dagar. Eller fem.

Jag har utlovat en fet sammanfattning av Sweden Rock. Jo jag ska försöka hålla det jag lovar. Insåg dock häromdagen att man faktiskt "glömt" väldigt mycket. Men som sagt. Det ska bli en sammanfattning. Just nu ska jag försöka intrikta mig lite på arbete så att vi blir klara någon gång.

Kan väl utlova en inte så fet sammanfattning av Sonisphere också när jag ändå håller på att lova massa saker.

Bajen förlorade igår. Igen. Den här gången mot Helsingborg. Det svider inte lika mycket som senast mot ÖIS. Den här gången hade jag ändå en positiv känsla under hela matchen. Kan det bero på att vi spelade väldigt mycket bättre och att det var just Helsingborg och inte ÖIS vi mötte? ja kanske. Vi borde dock vunnit med en si så där 5-2. Men kan man inte sätta bollen i öppet mål (två gånger!!!) så förtjänar man väl helt enkelt inte att vinna. Surt som fan är det nu i alla fall.

Har hittat en ganska kul sida. I alla fall för alla som har Spotify. Kolla in sharemyplaylist.com. Riktigt kul faktiskt. Tomas heter rokkstar om det är någon som vill bli polare.

Gjorde 17 timmar på jobbet i söndags. Skönt att kunna lägga 34 timmar på hög då jag bara hade fem dagar semester i år. Däremot har ju dagarna förskjutits lite nu då. Känns ju som att det är torsdag idag.

Ska bli spännande att se om det nya affärssystemet funkar bättre idag. Jag håller sju tummar för annars vet jag vem som får skiten för det.

Grymt viktig match på söndag mot djyrgården. Håll tummarna för att Tomas hinner hem från Norge.

Vädret? Kalasbra säger Tomas! I och med att jag har jobbat hela sommaren så är det bara gött att det inte är för bra väder. Dock så känner jag med er stackare som haft semester och fått den bortspolad.

Sen kan vi ju hålla tummarna för att det här håller i sig nu då...


Grace - Ingen Kan Älska Som Vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0