One down..

..och mer to go!

För visso har första giget för året redan bevittnats men nu ska det liksom bli på riktigt. Metallica i (eller säger man på?) Globen. Ska bli jävligt ball. Avfärd imorgon klockan sju på morgonen. Ska bli intressant att se hur pigg man är med tanke på ellt vin som ska inmundigas idag i goda vänners lag. Men va fan. Man har väl varit på festival förut.

Har egentligen inte så mycket vettigt att skriva förutom att det är grymt skönt att ta helg när det är torsdag. Har glidit runt på stan mellan de olika krogarna och tagit mig en öl varje ställe. Skulle egentligen tvättat ikväll men jag skiter liksom i det. Känns viktigare att packa. Och dricka vin. Orka springa nere i källaren.

Och nu har det minsann blivit dags att släppa nitarna lite och bänka sig framför tv:n. Luleå mot Frölunda i första kvarten. Norrlänningarna gjorde precis 1-0 i spel fem mot tre. Panik? Nej då. Vi vänder på det här.

Hoppas ni får en bra helg kompisar. Tomas ska med all säkerhet ha det.

Hårdrock som fan på er!


Metallica - Master Of Puppets (live in Seattle '89)

Kommentarer
Postat av: Annah

Vänder detta? d måste va en fasligt vid sväng de tog för o vända d du vännen... he he he...

2009-03-06 @ 14:27:48
Postat av: Fröken

Det må jag säga att jag tog igen ordentligt. Efter att läst denna texten inser jag HUR mycket jag tog igen. (jag gick ju även förbi).. Som om det aldrig hänt tidigare.. Hoppas att förväntningarna uppfylls!

2009-03-07 @ 00:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0