Äntligen söndag!

Okej jag tänker inte räkna men de lediga timmarna i helgen hade varit lätta. Körde dubbla pass i fredags. Var i Trollhättan och roddade, filmade och fotade igår. Och idag har jag varit en sväng på Deval och kollat ordrar.

Det blir bättre och bättre på Butlers. Inte ens i närheten av godkänt eller roligt än. Men bättre. Har ni funderingar på att gå ut en fredagkväll så är ni varmt välkomna förbi på en öl (eller sju) och massa bra pubmusik. Dock får ni klara er utan Tomas kommande fredag. Han åker nämligen till Stockholm för att bevittna Metallica för tredje gången.

Lördagen var en rätt så bra dag faktiskt. Började med att slänga in ett par maskiner tvätt. Sen blev det gym med efterföljande pytt i panna. Tyvärr bjöd Liverpool på gårdagens bottennapp. Stryk med 2-0 mot Middlesbrough känns inte alls bra. Dessutom borde vi nog tryckt in ett eller två mål innan Alonso gjorde självmål. Jag skulle vilja tillskriva den här förlusten (som så många andra) vår coach Benitez. Ytterliggare en märklig laguttagning. Nu har soff-coachen Tomas talat så nu släpper vi det.

Sen blev det Lipz med Global Veejays. Hade en resa kvar att betala av på Rockstad-skulden. En halvsoft kväll som avslutades klockan 05:40 imorse när man fick krypa ner i sängen.

I fredags kändes det som en bra idé att anmäla sig som frivillig att jobba idag. När jag vaknade klockan två idag kändes det inte lika roligt längre. Dock blev det bara två timmar och alla ordrar stämde klockrent. Skönt för det innebär mindre jobb imorgon och det är ju bra.

Tomas sitter inne men en härlig träningsvärk idag. Men det är väl något positivt antar jag. Nya tag imorgon.

Håller på att snickra på en ny design till bloggen. Fast jag vet inte om jag vågar lägga ut den innan jag skakat fram de deigner jag redan lovat att fixa.

Okej att Sabaton är sjukt stora i Polen efter senaste plattan och kanske mest låten 40:1. Men vem kom på genidraget att texta videon till just den låten på polska? Kan de inte engelska? Och om så är fallet hur kunde låten bli så omtyckt och hyllad? Jag förstår inte.


Sabaton - 40:1 (officiell video textad på polska)

Kommentarer
Postat av: Fröken

Lite avundsjuk på din träningsvärk. Hade gärna varit så företagsam. Men hur har det gått med din återupptagna fotbollskarriär? Uppdateringar på den fronten tack. Eller var det laget du var och gymmade med kanske? Vem vet? Vi (jag) behöver uppdateringar.

2009-03-01 @ 23:16:59
Postat av: Tomas

Haha.. Okej.. Jag tar med fotbollskarriären i nästa inlägg..



Annars så har du ju mitt telefonnummer.. :)

2009-03-02 @ 12:58:35
URL: http://tr3tton.blogg.se/
Postat av: Susanne

Kan lätt svara på den frågan. NEJ,polacker kan inte engelska!! Trots att de invaderar här o där runt i världen o tror de bestämmer i alla länder de kommer till så är deras polack-engelska skrattretande...Varför i hela helvete låter Sabaton sin låt BLI textad på polska frågar då JAG...Polackerna kan fan en gång för alla ta en engelska-kurs...ALLA polacker...Eller så kan de stanna i Polen o bara prata med varandra. Kände att jag behövde få ur mig det där...sorry,men du startade det! ;)

2009-03-06 @ 21:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0