Idag är det på riktigt!!

Sweden RockTorsdag. En trött torsdag. Får jag skylla mig själv? Ja absolut. Efter jobbet igår tänkte jag ta en kopp kaffe på Butlers och bara snacka lite skit. Nu blev det ju inte så. Fahlén satt ensam vid ett bord så jag var ju helt enkelt tvungen att göra honom sällskap. Och naturligtvis var jag tvungen att ta en Hof. Som snabbt blev två. Och tre. Ja ni kan säkert räkna ut fortsättningen själva.

Vet inte om jag har lust att skriva om hockey idag. Vad var det som hände? 1-6 mot HV. Jag är faktiskt lite nöjd över att jag inte gick hem och kollade på matchen. Dels slapp jag sittahemma och bli förbannad. Och sen vann vi quizen! Hur coolt är inte det?

Är sjukt nöjd över Spotify. Ifall någon skulle missat det.

Har hämtat min cykel idag. Min? Nej det är det ju inte. Jag har lånat Waljehorns cykel eftersom han ändå inte använder den. Lämnade in den för service förra veckan och idag var den tydligen klar. Så från och med nu ska det hojjas till och från jobbet. Känns bra att få någon form av motion eftersom större delen av dagen spenderas bakom ett skrivbord.

Nya tag idag. Skulle bli oerhört förvånad om vi inte ger HV en lavett av modell större idag. Dessutom förväntar jag mig lite jävlaranamma. Dags att smälla på. Får väl tippa 4-1 idag också.

Dagens Spotify: spotify:user:rokkstar:playlist:7qW5QYk42n4hk4od3jRQMW

Kan meddela att jag har en smärta på min stjärt. Det gör ont att cykla. Eller kanske inte just under själva cyklandet. Mer nu när man fått satt sig ner en stund. Här ska härdas!

Idag har även Christer tagit beslut om att det inte blir Graspop i år. Det lutar väldigt mycket åt Sweden Rock men än så länge är inget klubbat.

Och nu? Hockey och popcorn så klart!

Hårdrock på er.


Journey - Don't Stop Believin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0