Ångest? Ja tack en liten bit då.

Söndag. Och idag har Tomas faktiskt lite klassisk söndagsångest. Inte för att jag gjorde något dumt eller pinsamt igår. Eller ja. Möjligtvist dumt. Fast inte dumt som i dum mot någon annan. Jag har helt enkelt gjort slut på för mycket pengar. Jag förstår inte att det ska vara så svårt att hålla i Selma och allt vad det är. Finns det någon grupp för oss ekonomiskt sjuka?

Snart dags för avfärd mot Jönköping. Om jag ska vara ärlig så är jag inte det minsta sugen på att åka dit. 20 mil i en bil med en baksmälla som ligger och lurar. Det kan ju aldrig vara bra. Men mormor fyller ju 80 år så det är klart jag ska med. Vad jag inte förstår är vad vi ska till Jönköping och göra. Vad är det för fel på Ucklum?

Och nu var det tydligen dags ja.

Vi hörs ikväll gott folk.

Hårdrock!


Kansas - Dust In The Wind (live unplugged)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0