Dags att göra önskelista



Onsdag. Mitt i veckan. Fast egentligen så är det inte mitt i veckan förän imorgon eller? Tomas ska ju ändå jobba lördag också.

Hade tänkt kolla på United-Arsenal igår. Men gissa vad. Comhem led tydligen av strömavbrott så all TV var borta. Lite dagens i-landsproblem men ändå. Hade tänkt ringa och fråga vad ersättningen blir för att man inte hade TV i några timmar. Antagligen ber de mig att dra någonstans och säger upp mitt abbonemang så jag skiter nog i det.

Ikväll blir det Bajen-Kalmar. Börjar bli lite lätt nervös redan nu. Inte en seger hemma på Söderstadion än i år så det är väl dags ikväll. Om inte annat så blir det grymt jobbigt om vi förlorar. Och Kalmar är väl inget lag som vi har så där överdrivet lätt för. Får jag önska några saker inför matchen (förutom tre poäng och att Comhem har ström i kablarna) så blir det:

¤ att Rami är ordentligt hel och petar en ostabil Poppen.
¤ att Castro Tello får fortsätta på vänsterkanten.
¤ att Mikkel/Lulu är mer säkra i passningarna idag.
¤ att Fredrik Söderström är petat till förmån för Haris.
¤ att Nathan Paulse får göra ett nicklobb mål igen.

Nu är jag nog nöjd.

Och dags att återgå till jobbet. Lunchen tog slut oväntat fort.

25 dagar kvar nu gott folk!

Forza Bajen!


Lynyrd Skynyrd - Free Bird (live @ BBC 1975)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vf den bilden?

2009-05-10 @ 17:39:39
Postat av: Tomas

Kanske skulle förklarat att den bilden sammanfattade lördagen rätt bra.. Därför!

2009-05-12 @ 13:24:40
URL: http://tr3tton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0