Morgonstund har guld.. Under fötterna?


Taskig mobilbild från Herrestadfjället


Idag pep larmet klockan 03:57. Upp och titta på Anaheim-Detroit. Dock så blev det bara två perioder och då ledde Anaheim med 2-0 så det kändes väl sådär att gå upp tidigt. För klockan fyra är tidigt.

Inte lika gütt att promenera till jobbet idag. Lite seg i benen efter gårdagens strappats på fjället plus att vädret väl inte är det bästa idag. Men jag gick ändå. Hade friläge att åka med Lina men nu har jag ju bestämt mig för att inte bli en kontors-tjockis så då får det bli promenad. Och hör sen.

Onsdag idag alltså. Fick en förfrågan om jag hade lust att boxas ikväll. Sån där träningsboxning alltså. Det är tydligen medlemsdag på gymmet. Nu är nog inte det aktuellt. Dels har jag aldrig boxats (och jag är inte nog inte särskilt bra på det) och sen att göra det första gången inför publiken känns inte alls lockande. Och dessutom ska vi fira Jenny ikväll som blev ännu mer gammal kärring igår.

Franzén gjorde tydligen mål igen för Detroit. Men vad hjälpte det när ingen annan gjorde det. Ducks vann med 2-1 och nu blir det spännande på torsdag. Kanske blir till att gå upp klockan fyra igen.

Alldeles strax dags för frukost. Bara en av alla bra saker med att jobba på deVal.

Hoppas ni får en bra onsdag kompisar!


Jerry Williams - En Vintersaga

Kommentarer
Postat av: Annah

Ja du vännen...jag går upp 04.15 varje dag så ja kan ju väcka dig om du ska upp & se på hockey... skrattar

2009-05-15 @ 18:37:11
Postat av: malin

Annah är makalöst bra på att väcka morgontröttisar;) Hon lagar frukost medan tröttisen lugnt kan somna om och seden komma till dukat bord. Under min egen erfarenhet av detta somnade jag ofta sittande i sängen...fy för att gå upp tidigt.

2009-05-15 @ 23:55:15
URL: http://mallanp.blogg.se/
Postat av: Annah

skrattar ja d skulle du sett tomas! malin sov in i d sista..medans ja gick o muttrade i köket..ha ha ha.. good times!

2009-05-16 @ 09:25:21
Postat av: Tomas

04:15 är tidigt Annah! Riktigt tidigt. Fast å andra sidan så har du väl gått upp så tidigt väldigt längt så du är van nu. Att se Malin sitta och sova medans du fixar frulle hade varit lite oslagbart. :)

2009-05-19 @ 07:11:04
URL: http://tr3tton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0