Kan bli en kul helg det här

Lördag. Solen skiner och Tomas har nästan precis orkat sig ur sängen. Kanske skulle ta och släpa sig in i duschen och ta sig ut på stan.

Idag är det kalas. Igen då tydligen. Fick höra igår att jag minsann var på kalas hela tiden. Vet inte riktigt om jag kan hålla med. Fast å andra sidan är det ju väldigt trevlig med kalas så inte mig emot. Idag är det Gimli och Zezze som har gemensamt 30-årskalas. Tråkigt nog är jag inte så taggad. Kan inte riktigt sätta fingret på varför men det löser sig säkert när man väl är på plats.

Det är även en hyfsat viktig match idag innan kalaset. Man Utd möter Arsenal. United behöver en poäng på två matcher för att säkra ligan. Finns inte mycket som talar mot att de klarar det. Men jag måste hoppas. Om nu Arsenal kunde göra något bra den här säsongen och slå United idag så väntar en grymt spännande dag imorgon. Pool möter West Brom borta och vinner vi den är vi tre poäng bakom United. Ja ni kan upplägget. Hoppas, hoppas, hoppas...

Idag kan det tydligen bli klart att Erkan Zengin kommer hem till Hammarby i sommar. Jag blev lite rörd i veckan när jag läste en intervju med Erkan. Att han om någon skulle prata om "ont i hjärtat..." trodde jag inte. Stort Erkan. Naturligtvis vill jag att det ska gå bra för honom i Turkiet men nu får han gärna komma faktiskt. Om så bara för en kort stund. En spelare gör inte ett lag men jag tror att han kan sätta ner foten. Eller slå näven i bordet.

Butlers igår. Nu börjar det minsann bli rätt så bra. Naturligtvis får vi väldigt god hjälp av uteserveringen men det visste vi ju. Socialstyrelsen var på besök vid tolvtiden och tydligen var det bara vi som hade hyfsat med folk. När jag gick hem efter jobbet funderade jag på varför de måste ljuga. Det var faktiskt rätt bra på både Harrys och Agas... hmm.. Cheers..

Men som sagt. Kul att folk börjar fatta att det inte är stendött på Butlers efter tio.

Imorgon möter vi ÄMIFIF på Söderstadion. Nu MÅSTE det bli vinst. Får ont i magen bara på tanken att vi ska  halka efter ännu mer.

Är nästen helt övertygad om att United har mutat både andra lag och domare för att vinna ligan i år.

Och så slänger vi ut Fredrik Söderström.

15 dagar kvar!


Dropkick Murphy's - I'm Shipping Up To Boston

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0