Lyckan är 75 mil bort

Lördag. Ja det är verkligen lördag. Tomas har varit vaken i typ en timme och ordnat färdig det sista med packningen och ätit frukost. Jag sätter en tia på att jag glömt minst fem väldigt viktiga saker. Någon som sätter emot?

Butlers igår. Det är fortfarande rätt segt alltså. Trodde nog att det skulle bli rätt bra när vi slängde upp uteserveringen men än så länge har det inte gett jättemycket effekt. Nu ska vi slå vad igen. I och med att Tomas inte lirar på fredag så sätter jag nog en tia på att det kommer vara apmycket folk.

Är det kanske nu jag ska berätta vad jag ska göra i Lund? Det är faktiskt inte så spännande. Vi ska köra ner ljud och ljus för Pandora. Ni vet hon som gjorde Trust Me och Tell The World någon gång på 90-talet. Visst jag är uppväxt med eurotechno men det här är verkligen bara ett jobb. i-Poden kommer vara med och spela skitmycket hårdrock i mina öron.

Nu har äntligen Tomas fått igång det här med att blogga från mobilen. Tänkte att jag skulle video-bloggat från Sweden Rock men nu funkar tydligen inte det då. Eller. Det kanske inte ska fungera? Hur som helst så kommer ni genom stillbild och text få följa med Tomas på festival. Det kan väl bli lite kul barn...!?

Har helt och hållet glömt bort att skratta åt Anders "Taco" Svensson som går ut och hävdar att han skulle varit nära en övergång till Barca. Ja men eller hur. Skulle vilja varit en fluga på väggen i förhandlingsrummet när Barcas scouter kom överens om att Taco vore en bra spelare för Barcelona.

Mer fotboll. Torres har skrivit på till 2013 med Liverpool. Grymt skönt. Nu behöver ju inte det betyda att han stannar tills dess. Bara att vi får mer betalt för honom om vi säljer. Även Gerrard, Kuyt och Agger har ju förlängt sen tidigare. Jag är helt säker. Vi tar ligan nästa år! Wanna bet?

[] Deathstars [] Hysterica [] Amon Amarth [] Balze Bayley [] Uriah Heep [] Rage [] Volbeat [] Flogging Molly [] ZZ Top [] Over The Rainbow [] Twisted Sister [] Thor [] Jon Oliva's Pain [] UFO [] Kamelot [] Foreigner [] Crucified Barbara [] In Flames [] Ripper Owens [] Journey [] Soilwork [] Europe [] Heaven & Hell

Ska bli intressant att se hur många kryss det blir i år.

Vilken kändis (som inte tattuerar i vanliga fall) hade fått gjort valfri tattuering på din kropp??

Okej gott folk. Hoppas ni får en riktigt grym vecka. För det ska Tomas ha.

Nu sätter Tomas sig i en bil och åker 35 mil. Imorgon hoppar jag på tåget i Varberg.

Imorgon. Ja men hallå.. IMORGON!!

Nej jag tänker inte så Motörhead. I år heller.

Hårdrock som fan på er!


Soilwork - Stabbing The Drama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0